So, no more Natural Bridge on Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Jennifer Rasmijn - WaarBenJij.nu So, no more Natural Bridge on Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Jennifer Rasmijn - WaarBenJij.nu

So, no more Natural Bridge on Aruba

Door: J-Lo @ home

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

06 September 2005 | Aruba, Oranjestad

Gister is moeders na 18 dgn weer richting huis gegaan. Het waren 18 hele gezellige, maar ook 18 drukke dagen.
We hebben geshopt, gegeten, gezopen en nog van alles gedaan.

Het begon natuurlijk met de geboorte van Cayley, wat een bijdehandje is ze....slaapt in style, met de handjes onder d'r hoofd. Erg leuk allemaal (see photo).

Daarna de bruiloft van Endel & Jacqueline. Wat een hectische dag was dat zeg. Eerst 's ochtends naar Stadhuis, daarna snel naar de kapper, cadeautje halen enz, 5 uur naar de kerk en dan 's avonds het feest. Het was wel erg mooi en gezellig allemaal(see photo).

Verder zijn we nog een dagje op de rif geweest. Met vooral veel eten en drinken. Ik ben met de kids (6 stuks) gaan zwemmen. Maar je moet eerst door een diep stukje en daar moest ik ze 1 voor 1 naar toe dragen.....Je kan je voorstellen hoe ik er aan toe was daarna...

Vrijdagochtend (voor 5 am) is één van Aruba's trots, The Natural Bridge, ingestort. Zaterdag zijn we ff gaan kijken, echt bizar....

Nou roddels/feitjes, enz.....:

Zowel Striep als Remon (bartender en mngr van La Fondue)hebben mij inmiddels verlaten. Ze zijn terug naar NL.....KOM TERUG!....

Gert Jan is inmiddels vader geworden van een jongetje...

Ik kom begin/half November weer terug naar NL....Maak jullie borsten maar nat....

Sanne komt overmorgen terug naar Aruba....

En ja verder.....verder weet ik t eigenlijk niet.....

Ohh ja Yfje: met mijn knieen (en een week daarna rug) gaat t inmiddels goed, ha ha

Goed, dat was t weer voor deze week...
Dikke kus allemaal

  • 06 September 2005 - 05:38

    Melanie:

    Lieve Jenny,

    Weet je hoelang november nog is?????????????

    X

  • 06 September 2005 - 09:03

    Yf:

    goed te lezen dat de fysieke onderdelen weer in orde zijn, whehe

    Wat een schatje die Cayley en je zou ook helemaaaaaaal niet zeggen dat jij de dochter van je moeder bent, duh... 2 druppels!

    Geef ff de precieze datum van je arrival in NL door: zorg ik dat mijn borsten nat zijn, whahaha

    Dag meis
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2005

Nog 3 dgn........

06 Oktober 2005

Nog 4 weken

30 September 2005

Update

13 September 2005

Jack Colin Meijer

06 September 2005

So, no more Natural Bridge on Aruba
Jennifer
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 21002

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: