The Paddock week - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Jennifer Rasmijn - WaarBenJij.nu The Paddock week - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Jennifer Rasmijn - WaarBenJij.nu

The Paddock week

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

14 Oktober 2004 | Aruba, Oranjestad

Dag, dag, daar ben ik dan weer. Wat kan ik zeggen, ik ben me echt kostelijk aan het vermaken hier. We hebben een paar keer bij t zwembad van de Holiday inn gelegen(zie foto). Mag eigenlijk niet, maar je weet ben rebels. We zijn zondag met mijn neef & co gaan Hydroboarden ofterwijl kneeboarden (zie foto). Ja, ja het is me deze keer beter gelukt Wieb, Rinal en Eileen. Heb ondertussen ook 3 dgn werken erop zitten. Ik heb hele leuke, gezellige collega's. Het werk is (helaas) hetzelfde. Lieve ex-collega's ik moet WEER een terras opstapelen. WAAAAAAAAAHHHHHHGGGHHGGH. Maar het gaat wel een stuk sneller dan bij Prachtig BV. Nou mijn tweede dag moest ik mijn tip samen met mijn collega's opzuipen. Ha ha geweldig gelachen. Sabrine was mee, zij had de auto. We zijn naar een (hoeren)bar geweest, wat is nog open op maandagnacht om 3.30? (ze zeggen trouwens dat het geen hoeren bar is maar zo zag t er wel uit)Zie foto. Dinsdag natuurlijk heel de dag een zwaar hoofd. Gisteren was Stagaire avond in The Paddock, ik was vrij dus gingen Brine en ik eerst naar Iguana Joe's om een heerlijke halve ltr cocktail naat binnen te werken. Ja mijn Grandmother Joe's Pink Lemonade smaakt nog even lekker als voorheen. Maar dat wist jij ondertussen al he Eileen. Daarna dus naar Paddock. Was erg gezellig...En dan zit ik hier nu weer een leuk verhaaltje te vertellen voor ik weer zo aan t werk moet. En foto's te plaatsen voor de ongeduldigen onder ons. Nee ik had wat foto's van de eerste week maar heb ze per ongeluk gedelete. Stom, stom, stom I know...
Volgende week maandag beginnen Sabrine en ik met duiken. Erg spannend allemaal. Jullie horen volgende week wel hoe dat is gegaan. Mocht ik nog iets leuks te melden hebben tussendoor horen jullie dat wel...
Dikke kus aan allen!

  • 15 Oktober 2004 - 08:00

    Elise:

    thanks jen, ik zit hier op kantoor, vrijdagochtend, geen zin om te werken, achter de computer, koude NL, jou sappige Aruba verhalen te lezen. Is toch fijn, dan kan ik me wanen in tropische sferen....droom....droom....droom. Hebben ze daar nog meer mensen nodig??? in de Horeca vanaf januari????
    nou meissie, geniet fijn verder en groetjes aan tutti op Aruba! kussssssss

  • 15 Oktober 2004 - 08:03

    Eileen:

    Ha die Jenny! Ja, ik was al wel redelijk op de hoogte van je alcoholische uitspattingen daar. Geeft niet hoor, als je me \'s nachts wakker sms-t, wel een beetje jammer dat ik je dronken spreek terwijl ik op mijn werk naar mijn pc aan het staren ben en jij met Gert Jan op stap bent (????). Is dat de jongen op 1 van de foto\'s? Doe je voorzichtig met je collega\'s ;-). Kwam onlangs nog een paar oud collega\'s van je tegen in de Break (zal wel dinsdag geweest zijn, haha), hadden een uitje naar HC. Hahaha, had ik ook afgelopen zaterdag, whoops, lukt niet heel erg om incognito te blijven zo.
    Ciao, doe ze de groeten daar, spreek je snel!

  • 15 Oktober 2004 - 15:31

    Wendy:

    Hey chick, wat een lekkere...Palmbomen...relax, maar wie is die blonde kerel op de laatste foto. Heb vandaag weer gewerkt...bah! Morgen en zondag vrij en dan maandag weer, jippie! Hoop dat alles goed met je gaat en met je lever, hahahah! Maar je weet, 24/7 is e mobiel van moi bereikbaar! Verder weinig nieuws, ook niet van het huis...ik moet rustig afwachten...jajajaja, tuurlijk!
    Hou je taai...groeten daar...
    Mega dikke kus

  • 19 Oktober 2004 - 09:08

    Koos:

    Lief arubaantje,

    Het is de laatste tijd een beetje stil op ZUID!!! Geeft niet, want zo te zien en horen is het des te drukker op Bonaire!!!!!! Maak je vooral niet te druk, dat doe ik immers ook nog steeds niet. Alhoewel.......morgen gaat Koos even naar de kaakchirurg en als hij dan weer kan praten gaat tie je belluuuuuuhhhh!!

    Enjoy,


    Love you, miss you, want you.......


    Koos

  • 19 Oktober 2004 - 15:14

    Leontien:

    Hallo Jenny!
    Wat geweldig weer..
    Ik leef helemaal op joh met die foto's en geweldige avonturen van je..
    Ik kan er weer tegaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2005

Nog 3 dgn........

06 Oktober 2005

Nog 4 weken

30 September 2005

Update

13 September 2005

Jack Colin Meijer

06 September 2005

So, no more Natural Bridge on Aruba
Jennifer
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 20895

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: