Nieuwe foto - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Jennifer Rasmijn - WaarBenJij.nu Nieuwe foto - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Jennifer Rasmijn - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto

Door: Dwerg of Bruja(heks) volgens collega's

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

19 Oktober 2004 | Aruba, Oranjestad

Luitjes, ik begrijp hoe dit werkt en kan dus vanaf nu vakker nieuwe foto's plaatsen.

Eileen.......... leer heus wel van mijn fouten hoor. Das was toen ik met Toine, Gert Jan en Sabrine mijn tip geld ging opmaken, ja. Maar je had me zo beloofd te minderen bij HC. Hoorde net dat je bij ma bent geweest. Leuk..
Wie kwam je dan tegen in de break, van mijn oude collega's?

Koos, leuk om eindelijk wat van je te horen. Was bang dat zuid me was vergeten. Jammer dat je nog Koos bent wel. Hoe gaat t met je neger en mariska? Love ya, miss ya, want ya....

Nog een collega op de foto...nl Fred...Fred geeft ook duiklessen en werkt PT bij Padock.

Yvon, nog bedankt voor je mail. Ga je terug mailen.

Volgende keer meer sappigheid....

  • 20 Oktober 2004 - 06:56

    Wieb:

    Hi Jenny, Leuk joh die foto's. The kids zijn nog niks veranderd, wat een schatjes. Geef ze maar een dikke kus van mij. Hier gaat alles goed, druk bezig met het huis schoon te maken omdat we zaterdag gaan verhuizen. Alleen de spullen dan want er moet nog het een en ander gedaan worden. Maar dan is de opslag in ieder geval leeg. Je zit er al bijna weer een maand, was onze vakantie al weer bijna over. Gelukkig kan je nu alles op je gemakje doen en hoe je voorlopig nog niet te treuren dat je weer naar huis moet. Veel plezier verder, kus Wieb

  • 20 Oktober 2004 - 07:00

    Gokverslaafde:

    Neeeee, we hadden toch een uitje met de afdeling, dus ik moest wel. Jaja, voorbeeldfunctie, mag dus niet afzeggen. Ook eindelijke eens echt het goede voorbeeld kunnen geven ;)

    Ja, was bij je moeder gisteren. Even kort, want Soulian (hoe schrijf je dat)moest naar huis of blijven slapen. Kon ik je moeder niet aandoen, staat zij straks water te koken en navelstrengen door te knippen. Bahbah....

    Ciao, dikke zoen, ook voor Sabrine!

  • 20 Oktober 2004 - 15:57

    Max:

    Pasa bon,

    Dal un cerbes o algu pa mi!!

    Max

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2005

Nog 3 dgn........

06 Oktober 2005

Nog 4 weken

30 September 2005

Update

13 September 2005

Jack Colin Meijer

06 September 2005

So, no more Natural Bridge on Aruba
Jennifer
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 21002

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: