Poekie - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Jennifer Rasmijn - WaarBenJij.nu Poekie - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Jennifer Rasmijn - WaarBenJij.nu

Poekie

Door: J-Lo

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

25 Oktober 2004 | Aruba, Oranjestad

POEKIE? Ja, poekie......zaterdag waren we gaan stappen en opweg naar huis reden we bijna een puppy aan. Nou the ones who knows me, weten watvoor een watje ik ben wat dat betrefd. Ach fijn......fijn ik het beestje meenemen. Ze zat echt zwaar onder de vlooien. Wij om 6 's ochtends haar met shampoo wassen om wat weg te krijgen. Ze dronk niet en was doodsbang. Ik kon niet anders dan haar in de badkamer te laten. 's Ochtends heb ik haar water proberen te geven nou met moeite nam ze wat. Ik naar de supermarkt om vlooienshampoo te kopen. Ondertussen maakte ik me enorm veel zorgen want wat moeten we met 't beestje. Nou mijn tante zei dus dat er een dieren opvang was. En ja daar gingen we dan.....Met lood in onze slofjes (ha ha die is leuk) Daar eenmaal aangekomen leefde Poekie helemaal op. Ging achter ons aanrennen, met onze tenen spelen en ons ontzettend schattig aankijken. Nou mijn hart brak ( a la Lora)Ook van al de beestjes daar. Helaas ik moest haar wel achter laten. Van de week gaan Sabrine en ik wel ons schatje opzoeken. Ik wil haar meenemen.
Van de week doe ik een foto van haar plaatsen..........

XXXXXXX

  • 26 Oktober 2004 - 06:13

    Wieb:

    aaaahhh wat een schattig verhaal, ben benieuwd naar de foto van Poekie. Hoe is het verder? hoe bevalt het werken in de Paddock, zijn de fooien inderdaad zo goed? Met mij gaat goed, afgelopen zaterdag zijn alle spullen verhuist, deze week nog wat laatste dingetjes doen in het huis en dan misschien dit weekend en anders volgend weekend gaan we over. En dan beetje bij beetje nog de laatste spullen kopen, we hebben nog geen gordijnen en we willen een nieuw tv meubel. Maar het wordt echt "prachtig" dus ik zal wel wat foto's sturen zodra alles op orde is. Hele dikke kus Wieb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2005

Nog 3 dgn........

06 Oktober 2005

Nog 4 weken

30 September 2005

Update

13 September 2005

Jack Colin Meijer

06 September 2005

So, no more Natural Bridge on Aruba
Jennifer
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 21052

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: